במפתיע ובניגוד להלכה: השר בן גביר עלה להר הבית

איתי גדסי 7 Comment on במפתיע ובניגוד להלכה: השר בן גביר עלה להר הבית

אמש התקיימה הערכת מצב בראשות המפכ״ל וממ״ז ירושלים בה החליטו בתיאום עם נתניהו לאפשר את עלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית. העלייה שמנוגדת להלכה הסתיימה והתקיימה ללא אירועים חריגים.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום מסמנים ברחבי העולם היהודי, את צום עשרה בטבת, יום בו החל המצור על ירושלים על ידי נבוכדנצר מלך בבל, ואשר הביא בסופו של דבר לחורבן בית המקדש הראשון. אמש התקיימה הערכת מצב בראשות המפכ״ל וממ״ז ירושלים בה החליטו בתיאום עם נתניהו לאפשר את עלייתו של יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר הבית, כשהוא מלווה בכוחות משטרה רבים. זו הפעם הראשונה שהשר בן גביר עולה להר מאז הבחירות.

בן גביר אמר בהר כי: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס. הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".

בן גביר קיים אמש הערכת מצב עם מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים ונפגש עם ראש השב"כ וכולם קבעו שאין מניעה שבן גביר יעלה להר הבית. גורמי ביטחון שהשתתפו בהערכת המצב סברו גם שהתקפלות מול האיומים תהווה פרס לטרור ומתן לגיטימציה לפעולות נגד ישראל.

ראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים הגיב בברכות על עלייתו של השר לביטחון לאומי להר הבית: "עליית ההודייה של השר לבטחון הפנים להר הבית ביום הצום של "עשרה בטבת", הוא בעיתוי הנכון ביותר, והביטוי הנכון ביותר לדיסוננס החורבן והקוממיות המשמשים בעירבוביה במקום המקדש אחרי למעלה מחמישים שנות שחרורו".

במינהלת הר הבית ציינו בסיפוק את התהליך החיובי שעובר על הר הבית כבר 8 שנים ברציפות. מאז ימי נתניהו וגלעד ארדן שעלה להר הבית כשר לבטחון הפנים אחרי הפיגוע הקשה שבו נפלו במקום שניים משוטרי ההר, המהפך השירותי של משטרת ישראל והסדרת התפילות החרישיות במקום שזוכות כיום להשתתפות של 50,000 יהודים בשנה זאת בניגוד להלכה וכנגד פסיקת גדולי ישראל והרבנות הראשית לדורותיה.

 



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    משוגע!
    לא מאריכים )ימים( בקדציה ,מי שהולך בניגוד להלכה.
    ומפליא יותר- מי החרדי שמצולם לידו?
    חילול השך

    1. הרב יוסף אלבוים מחסידי בעלזא יו"ר מינהלת הר הבית

  2. 6

    בן גביר איפה הכבש
    וכך אמר הגאון מוילנא קרבן אחד ואנו אחר מעשה
    בתוך הגאולה

  3. 5

    בניגוד להלכה??? הוא הלך במחנה לויה אחרי שטבל! פוסקים גדולים ורבים מתירים. תכתוב בבקשה על איזה איסור הלכתי עבר

    1. זאת באמת התחלת הגאולה.
      הוא לא הולך במקום שאסור ללא הזאה הוא נמצא והולך במקום המותר חבל שאנחנו החרדים לא יודעים את ההר כמו המזרחניקים הסרוגים בהר הבית הם יותר בקיאים בהרבה יש להם גם כמיהה להר אמיתית

  4. 4

    אם תחזרו על שקר 1000 פעם הוא לא ייהפך לאמת.
    אמנם רוב מוחלט חכמי ישראל והרבנות הראשית מתנגדים לעלייה על הר הבית, אמת ויציב.
    אבל יש מיעוט קטן של רבנים שתומך.
    לכן להגיד בניגוד ל"הלכה" זה שקר. אתם צריכים לכתוב את האמת לאמיתה שזה בניגוד לרוב מוחלט של רבני ישראל. ממתי רדיו פוסק הלכה?

  5. 3

    מי זה המחופש שעולה איתו, משוגע או אוטיסט?